Mənasızlıqlar

Qabaqdan mənasız bir gün gəlir, əslində bunu yazmam belə o günün mənalı olduğu kimi başa düşülə bilər amma elə belə yazıram bunu🙂

Əslində məncə gerçək mənada ad günü yəni insanın öz adını qazandığı gün qeyd edilsəydi nə isə də sırf doğum günü, nə bilim e. Çox olmasa da bir az mənasız gəlir.

Amma bir çox insanın, dövlətlərin nə bilim qanunların doğum gününü qeyd edirik… Əslində eyni şeylərdi hamsı və insanlar nəyinsə və ya kiminsə önəmini göstərmək, vurğulamaq üçün bəhanə kimi istifadə edirlər doğum günlərindən.

Bəlkə də mən özümnən Amerika çıxardıram..

Amma onu bilirəm ki, doğum günüm yaxınlaşır və yenə həmin gün yəqin ki, telefonum sönülü olacaq, Facebookda hesabımı donduracam və ya divarımı bağlayacam və s.

Yenə hər şeyə rəğmən məni təbrik edənlər olacaq  və mən söhbəti fırlatmaq üçün min bir bəhanə axtarıb tapmalı olacam .

Nə isə…

Əgər bu yazını oxuyan olsa, çox xaiş edirəm mənim doğum günümü təbrik etməsinlər…

P.S. İnşallah bu yazı lap dəlinin yadına daş salmaq söhbəti olmaz🙂

p.s.s. Bəlkə doğurdan da dəliyəm mən, hamı düz deyir😀

2 Cavab to “Mənasızlıqlar”

  1. mardanlamiya Says:

    Təbrik etmirəm….)))

Bir cavab yazın

